Thursday, February 3, 2011

Orang Melayu Kena Baca..

Assalamualaikum semua, PC nak cerita sikit pasal nasib orang melayu sekarang sebab generasi muda sekarang kurang pendedahan..Peratusan penduduk melayu di Malaysia ini hanya 55% dan kita adalah kaum majoriti tetapi apa yang kita lihat sekarang melayu semakin berpecah-belah kerana fahaman politik masing-masing.

Ekonomi kita kini di dominasi oleh kaum cina dan yang tinggal hanyalah kuasa politik orang melayu, kalau kita berpecah-belah dari 55% mungkin bilangan kita menjadi 20-25%, dari situ kaum cina mengambil kesempatan bergabung dengan pembangkang seperti DAP,PKR dan PAS untuk menguasai kerajaan.

PAS (Parti Auta Sahaja)
-Nak menubuhkan kerajaan Islam kononnya, mengeluarkan kenyataan "sapa tak undi PAS khafir".
-Sekarang Nik Aziz kata "sapa tak undi pas syirik".
-Dulu dia kata UMNO kafir sebab kita bergabung dengan parti komponen MCA dan MIC tapi sekarang?     PAS dengan DAP..Pas nak jadi kafir juga ke?
-Dulu PAS mengharamkan calon wanita untuk bertanding..Sekarang?? Normala calon PAS di Tenang..tak tahula PC kalau Normala tu Mak Nyah.

-Banyak lagi malas PC nak sebut semua, kenapa masih ada orang Islam yang menyokong mereka?Mereka memperalatkan agama untuk kepentingan parti mereka..SEDARLAH ORANG MELAYU!

PKR (Parti Kian Rebah)
-Kononya menegakkan keadilan tetapi kebanyakkan pemimpin-pemimpin mereka semua mengejar jawatan tertentu untuk kepentingan peribadi..kalau tak dapat mulalah mereka angkat kaki. Tengok saja sekarang hampir 30 orang pemimpin-pemimpin tertinggi mereka meletak jawatan, baru-baru ini Gobalakrisnan. Sebab-sebab lain seperti "belakang marey" PC malas nak cerita sebab semua orang dah tahu Anwar memang suka lubang neraka tu SEDARLAH ORANG MELAYU!

DAP (Die As a Pig)
-Mereka memperjuangkan Malaysian Malaysia. Tujuan mereka satu je, nak mansuhkan semua kepentingan melayu dari segala aspek di negara ini, lihat sahaja di Penang sebagai bukti depan mata. PC pelik tengok wanita Islam PAS bertudung labuh memegang bendera Rocket..BODOH!macam lembu..kalau DAP berkuasa apa jadi dengan nasib anak-anak kita akan datang? Ekonomi takde, kuasa politik pun takde, melayu duduk Malaysia jadi apa, jaga SNOW WASH la nampaknya. SEDARLAH ORANG MELAYU!

UMNO (United Malays National Organization)
-Selama ini nasib orang melayu terbela dan hak mereka terpelihara..korang duduk Malaysia korang tengoklah sendiri pembangunan kita. Jadi daftarlah sebagai pengundi sekarang (bagi yang belum la)..Bersatulah orang melayu demi nasib anak-anak kita kelak..Undilah BN yang selama ini membela nasib orang melayu kita..TUNAIKAN KEWAJIBAN KITA SEBAGAI PENGUNDI


RAPATKAN SAF...ALLAHUAKBAR!

No comments:

Post a Comment